Jagodowe szaleństwo bez cukru

Dziś propozycja jagodowego sernika na zimno – bez dodatku cukru, ale za to z gruszkami 🤩 To gruszki nadają słodyczy 🙂

Oczywiście w dwóch wersjach – standardowej – na orzechowym spodzie oraz lekkostrawnej -> na biszkoptach.

Jest to lekka przekąska, szczególnie u osób u których ograniczamy cukry proste do minimum lub małych szkrabów, którym nie podajemy cukru 🙂 (one mogą zjeść nawet sam mus 🤩)

Czytaj dalej Jagodowe szaleństwo bez cukru
Renata

Wysokobiałkowy makaron z sosem pomidorowym i surówką z mango

Brak pomysłów na obiad?

Dziś mam dla Was nieco inny przepis 🙂

Makaron z zielonego groszku i jogurt skyr jako źródła białka – bez mięsa, czy ryb.

Nie każdy je lubi, nie każdy je jada.

Niektórych odrzuca smak mięsa po leczeniu onkologicznym, a coraz częściej słyszę o zmniejszonym apetycie na mięso po przechorowaniu na covid (czy to tylko sugestia, czy prawda – tego na razie nie wiemy).

Ale bezmięsny obiad jest też super posiłkiem dla zdrowych, w końcu nadmiar mięsa też będzie szkodliwy.

To co, chętni?

Czytaj dalej Wysokobiałkowy makaron z sosem pomidorowym i surówką z mango
Renata